Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 36
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Для бібліотекаря сьогодні, як ніколи, важливі такі якості, як культура спілкування і вихованість, начитаність, розвинутий інтелект, делікатне, шанобливе ставлення до користувачів.
Вони найкраще розкриваються у працівників відділу обслуговування.

До відділу обслуговування ЦРБ входять два структурних підрозділи:

- абонемент.
- читальний зал.

Книжковий фонд становить понад  45 тис. примірників:
 До послуг читачів безліч історичної, педагогічної , науково популярної, довідкової та художньої літератури, задовольняються і читацькі запити за учбовими програмами, а любителі гострих відчуттів знаходять тут книги пригодницького характеру та світової фантастики. Учбова література допомагати читачам працювати і вчитися, вдосконалювати свої знання в тій чи іншій галузі, розвивати свій творчий потенціал, готуватися до обраної професії.
 У читальному залі представлено універсальний фонд друкованих видань: великий вибір словників, довідників, енциклопедій, література з економіки та банківської справи, правові та нормативні документи, газети та журнали.

Працівники відділу:

 

 Зав. відділом обслуговування  Галина Миколаївна

Микитенко

 

 

Бібліотекар Тамара Іванівна

Литовченко

 

 

      Бібліограф читального залу

Валентина Володимирівна Жеребило

 

Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
           
           
           
           
           


Copyright ЛСБ © 2024